Kalejdoskop

DODANO: Poniedziałek, 19 luty 2018 | WYDANIE: I/2018

Nowe sklepy stacjonarne

  • Sklep w Gliwicach jest jednym z dwóch nowych obiektów powstałych w grudniu. Fot. Würth Polska

    Sklep w Gliwicach jest jednym z dwóch nowych obiektów powstałych w grudniu. Fot. Würth Polska

Würth Polska posiada sieć sklepów stacjonarnych rozmieszczonych na terenie całego kraju. Ich liczba z roku na rok sukcesywnie wzrasta. W grudniu ubiegłego roku dołączyły do niej dwa nowe obiekty – w Kaliszu i Gliwicach. Firma stawia także na rozwój e-biznesu.

Würth Polska to dostawca ponad 125 tys. produktów, rozwiązań i patentów dla profesjonalistów z różnych branż. W swojej ofercie ma chemię techniczną i przemysłową, narzędzia ręczne, akcesoria samochodowe, wkręty do drewna, elektronarzędzia, technikę zamocowań, pneumonarzędzia, produkty do obróbki skrawaniem, elementy złączne, akcesoria meblowe oraz produkty BHP. Firma posiada obecnie 26 sklepów stacjonarnych, a ich liczba sukcesywnie wzrasta.

– Systematycznie rozwijamy sieć sklepów w całej Polsce, by być jeszcze bliżej klientów – mówi Michał Osipiak, specjalista ds. marketingu sklepów Würth Polska. – Zależy nam, aby głównym argumentem przemawiającym na rzecz konkretnego sklepu była wygoda dla klientów i bliskość od ich miejsca pracy. Jest to działanie zgodne z naszym hasłem – Blisko. Bliżej. Würth.

W grudniu 2017 r. sieć powiększyła się o dwa kolejne obiekty – w Kaliszu i Gliwicach. To pierwsze sklepy Würth Polska w tych miejscowościach.

– Sklep w Gliwicach ma powierzchnię ponad 200 mkw., co pozwala na prezentację szerokiego asortymentu Würth Polska dostępnego od ręki i swobodne dokonywanie zakupów – mówi Michał Osipiak.

Firma zapowiada, że w pierwszym kwartale 2018 r. planuje organizację dnia otwartego w nowo powstałym sklepie w Gliwicach. Podczas tego wydarzenia na wszystkich odwiedzających będą czekały liczne promocje, porady ekspertów, a także szkolenia i pokazy produktów.

Würth Polska prowadzi sprzedaż wyłącznie firmom i osobom prowadzącym działalność gospodarczą.

Autor: ir