Kalejdoskop

DODANO: Czwartek, 20 listopada 2014

Nowy dyrektor w Lagunie

  • Maciej Maliński, dyr. ds. sprzedaży i marketingu w firmie Laguna. Fot. Laguna

    Maciej Maliński, dyr. ds. sprzedaży i marketingu w firmie Laguna. Fot. Laguna

Od 4 listopada Fabryka Okuć Laguna ma dyrektora do spraw sprzedaży i marketingu. Został nim Maciej Maliński, dotychczasowy kierownik działu marketingu.

Zarząd firmy Laguna od kilku miesięcy przygotowywał zmianę polityki sprzedaży i aktualnie proces ten został zakończony. Z przedsiębiorstwa zorientowanego na produkt firma zmieniła się w przedsiębiorstwo zorientowane na klienta i jego potrzeby. Przekonfigurowanie celów wymagało pracy całego zespołu sprzedaży oraz marketingu. Ponad rok temu stanowisko kierownika marketingu w Lagunie objął Maciej Maliński, który miał wesprzeć działania zarządu w przygotowaniu i wdrażaniu planowanych zmian. Po wypełnieniu zadań został dyrektorem obu działów.

– Dzisiaj etap planowania i wdrażania został zakończony i przyszedł czas na realizację i prowadzenie polityki sprzedaży firmy według nowo wytyczonej ścieżki – mówi Maciej Maliński, dyrektor sprzedaży i marketingu. – W związku z powyższym na etapie projektowania i zmian poszczególnych produktów oraz całych systemów konstruktorom przyświecają dwie bardzo ważne idee. Pierwsza to dostarczać rozwiązań, których poszukują klienci, a druga to maksymalnie ułatwiać pracę naszym bezpośrednim klientom, czyli stolarzom.

Autor: Irena Muszałowska