Meblarstwo - komponenty i technologie 8/2022

Wiadomości z kraju i ze świata 1 3 2022/8 (260) k a l e j d o s ko p reklama System dla dostawców mebli *AME Last Mile dla operatora - wygodny dostęp do prostego panelu zarządzania dostawami; - łatwe tworzenie stref dostaw dla kierowców; - wsparcie dla różnego podziału stref dostaw (np. sezonowość); - automatyczne przydzielanie zleceń dla kierowców; - planowanie i optymalizacja tras; - podgląd trasy i bieżącej realizacji dostaw; - pełna dokumentacja: zdjęcia, notatki, statusy dostaw; - rozliczenie pracy kierowcy (km, ilość dostaw); - szkolenie oraz wsparcie mailowe i telefoniczne. *AME Last Mile dla kierowcy - dokładna nawigacja AutoMapa, z widoczną numeracją budynków 3D; - automatyczne pobieranie zaplanowanej trasy dziennej; - trasy z uwzględnieniem bieżącego ruchu ulicznego; - automatyczny raport mailowy dostawy z dokumentacją zdjęciową; - możliwość dodawania notatek i zdjęć dla każdej dostawy; - odczytywanie szczegółów dostawy – notatek, numeru telefonu etc.; - możliwość komunikacji głosowej przez AutoCB (kanały wewnętrzne firmowe); - wydruk listy zaplanowanych dostaw i etykiet; - kolejność załadunku paczek. Z rozwiązań AutoMapy z powodzeniemkorzystają już firmy z bran - ży kurierskiej, cateringowej, rolniczej, budowlanej i meblarskiej. – AutoMapa Enterprise oblicza dla nas optymalne trasy ciężarowe w ca - łej Europie, wspomagając także obliczenie kosztu transportu, dzięki czemu mamy pewność, że docieramy na miejsce najlepiej: szybko, bez niepotrzeb - nych objazdów i w najlepszej cenie – mówi Paweł Walczyński, dyrektor Logistyki Meble VOX. Sytuacja rynkowa jest dynamiczna, ale kierunek zmian jasno poka - zuje: im szybciej firmy skorzystają z pomocy, w tym z dedykowanych rozwiązań technologicznych, tym szybciej wpłyną na swoją sytuację finansową i odczują realne zyski. Transport surowców, dystrybucja wyprodukowanego towaru i pracownicy to podstawowe koszty; a zop - tymalizowanie procesów zarządzania zasobami, mądre planowanie (pracy i tras dostaw) to podstawowe zadania na drugą połowę 2022 r. – Dziś jeszcze bardziej liczy się stare powiedzenie: czas to pieniądz. Ile w danym czasie zdoła się zrobić i jakim kosztem to osiągnie – to zależy od osobistych wyborów. Doświadczenia wielu marek pokazują, że warto wes - przeć zarządzanie firmą rozwiązaniami proponowanymi przez AutoMapa Enterprise – zapewnia przedstawiciel firmy. AutoMapa to istniejąca od 2003 r. polska firma i polska marka po - pularnej nawigacji na smartfony, a także operator największego pol - skiego serwisu mapowego, znanego od lat pod marką Targeo (obecnie AutoMapa Targeo). Jest producentem popularnej aplikacji AutoCB – połączenie walkie-talkie i CB-radia do rozmów z innymi kierowca - mi. Współpracę między aplikacjami ułatwia MapCloud, chmura usług AutoMapy i Targeo, umożliwiająca synchronizację i zarządzanie da - nymi. Pod marką AutoMapa Enterprise (biz.automapa.pl) oferowa - ne są rozwiązania serwerowe dla firm m.in. w zakresie zarządzania i optymalizacji dostaw last mile, geokodowania, telematyki, analiz sieci logistycznych i wizualizacji danych przestrzennych, a także biblioteki programistyczne API zaawansowanych funkcji mapowych do dalszej integracji przez klientów korporacyjnych. • — gac AutoMapa prowadzi dokładnie do celu, w oparciu o szczegółowe, autor- skie mapy i dane Traffic, także offline. Fot. AutoMapa

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz