Meblarstwo - komponenty i technologie 10/2021

Wiadomości z kraju i ze świata 2 1 2021/10 (250) k a l e j d o s ko p artykuł sponsorowany merXu.com Tomasz Nowak Tel.: m+48 882 898 971 tel. 48 784 440 386 e-mail: pomoc@merXu.com – Czech, Słowacji, Litwy, Estonii, Węgier, a już niebawem również Niemiec, Łotwy i Rumunii. Szeroka oferta dla branży meblarskiej Na platformie jest dostępna szeroka ofer - ta wyrobów z kategorii meblarskiej. Kon - kretny produkt można znaleźć w wyszuki - warce na stronie głównej. Po przejściu na stronę wyników można dodać dodatkowe filtry wyszukiwania, takie jak zakres ceny, waluta, miejsce wysyłki, stan produktu. Wszystkie ceny produktów na platformie podawane są w kwocie netto! Produkt można wyszukać korzystając również z dostępnego drzewa katego - rii. Na przykład kategoria „wyposażenie biur i przedsiębiorstw” zawiera produkty z działów: archiwizacja, artykuły biurowe, reklamowe, meble biurowe, opakowania, urządzenia biurowe, akcesoria meblowe. Po znalezieniu produktu można kon - taktować się ze sprzedającym poprzez dostępny komunikator, klikając w opcję „Poproś o wycenę” lub „Skontaktuj się z dostawcą”. – Przed dokonaniem zakupu można zapy - tać sprzedającego o wszystkie istotne szcze - góły, takie jak ilość dostępnych przedmiotów, czas realizacji czy atesty – dodaje Tomasz Nowak. – Z poziomu komunikatora można również negocjować cenę produktów. Nato - miast po przesłaniu wiadomości w komuni - katorze utworzy się nowa konwersacja/nowy wątek. Odpowiedź dostawcy będzie można znaleźć w panelu swojego konta, klikając w opcję wiadomości. Sprzedający natomiast mają możliwość zarządzania swoją sprzeda - żą oraz komunikacją z kupującymi w panelu swojego konta, zarówno z poziomu wszyst - kich otrzymanych wiadomości, jak i poszcze - gólnych zapytań ofertowych. W procesie „przetwarzania” dostępna jest opcja „Przypisz do”, stwarzająca moż - liwość przypisania obsługi danej transakcji dowolnemu pracownikowi. Wystawianie ofert na merXu Sprzedający mają możliwość wystawia - nia swoich ofert zarówno ręcznie poprzez formularz, co jest wygodne przy wystawia - niu mniejszej ilości ofert, a także poprzez wczytywanie plików za pomocą następu - jących metod: pliki CSV/Excel, BaseLinker, API REST oraz EDI. – Nasz Dział Obsługi Klienta merXu słu - ży pomocą na każdym etapie uploadu ofert – zapewnia rozmówca. – Można zadzwonić na numer +48 600 440 450 lub napisać na adres: pomoc@merxu.com Finalizacja transakcji Po uzgodnieniu wszystkich szczegółów transakcji można przystąpić do jej finali - zacji, na podstawie przesłanej przez komu - nikator faktury VAT. Dla bezpieczeństwa transakcji każda firma działająca na plat - formie jest szczegółowo weryfikowana przez merXu. Dodatkowo merXu dostar - cza swoim użytkownikom dostęp do 10 raportów miesięcznie, które opisują wiary - godność finansowa danego podmiotu. Ra - porty, zarówno dla kupującego, jak i sprze - dającego, dostępne są w Panelu Konta, w pozycji Analityka. Nie ma obawy przed kontaktem ze sprzedającym z Czech, Słowacji czy Wę - gier, ponieważ dostępny na platformie ko - munikator na bieżąco tłumaczy wiadomo - ści od kontrahentów. Zapytania ofertowe Na merXu dostępna jest też lista publicz - nych zapytań ofertowych. Jest to miejsce pozwalające wpisać poszukiwany pro - dukt, niedostępny aktualnie na platformie. Sprzedający na bieżąco przeglądają listę zapytań ofertowych, oferując kupują - cym przedmioty, których nie wystawili na merXu, jednak mają w swojej ofercie. Zło - żyć zapytanie ofertowe można na stronie głównej merxu.com. Jest tam pozycja: Ja - kiego produktu lub usługi szukasz? Zatem jest to też dobre miejsce dla sprzedające - go na znalezienie potencjalnych klientów. Wystarczy przeszukać listę zapytań ofer - towych i złożyć propozycję kupującemu. W przypadku pojawienia się dodatko - wych pytań merXu zachęca do kontaktu z przedstawicielami platformy pod nume - rem: +48 600 440 450 . • Fot. MerXu

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz