Meblarstwo - komponenty i technologie 10/2021

3 8 2021/10 (250) Nowo ś c i Ry n kowe Komponenty Greenlamwkracza do Polski Greenlam Industries Ltd. to jedna z trzech największych na świecie i największa w Azji firma oferująca laminaty dekoracyjne wykorzystywane m.in . w przemyśle meblarskim, budownictwie i szeroko rozumianym wyposażeniu wnętrz. Producent podjął decyzję o poszerzeniu swojej działalności w Polsce, tworząc spółkę zależną Greenlam Poland Sp. z o.o. G reenlam Industries Ltd. jest obec - ne w ponad 100 krajach ze swoimi flagowymi markami: Greenlam La - minates, NewMika Laminates, Decowood Veneers, Mikasa Floors oraz Mikasa Doors & Frames. Aby zapewnić strategiczne po - dejście i usprawnić prowadzenie działalno - ści w Europie Środkowo-Wschodniej, firma wzmocniła swój zespół, mianując Przemy - sława Strzyża na stanowisko Country Head CEE. Przed dołączeniem do Greenlam od - grywał on kluczową rolę w zarządzaniu, w tym kierowaniu sprzedażą i rozwojem biznesu dla renomowanych firm zarówno z sektora budowlanego, jak i wyposażenia wnętrz. Swoje ponad 20-letnie doświadcze - nie w branży zdobywał w takich firmach, jak Paged Trade, Pfleiderer Group, Selena SA czy Prima Moda. Wsparcie doświadczo - nego profesjonalisty z bogatym portfolio pozwoli zwiększyć eksport i globalną dzia - łalność Greenlam Industries Ltd. zarówno w Polsce, jak i na całym obszarze Europy Środkowo-Wschodniej. – Cieszymy się, że w ramach naszych pla - nów globalnej ekspansji utworzyliśmy oddział w Polsce, odpowiedzialny za rejon Europy Środ - kowo-Wschodniej – mówi Saurabh Mittal, dyrektor zarządzający i dyrektor generalny Greenlam Industries Ltd. – Przewidujemy ogromny potencjał dla światowego lidera, który oferuje sprawdzone i cenione przez profesjona - listów produkty wysokiej jakości w kategoriach laminatów wysokociśnieniowych dekoracyj - nych i laminatów kompaktowych. Doceniamy również to, że możemy powitać Przemysława Strzyża na stanowisku Country Head CEE. Ten doświadczony profesjonalista dysponuje bo - gatym doświadczeniem w sprzedaży, rozwoju biznesu i zarządzaniu strategicznym, zdobytym w renomowanych firmach z branży wyposaże - nia wnętrz, budownictwa oraz mody. Jego obec - ność w firmie zapewni większy potencjał naszej globalnej działalności – dodaje. Kluczowy kierunek działalności Ciągły wzrost popularności laminatów deko - racyjnychHPLwEuropie Środkowo-Wschod - niej sprawia, że ​region ten jest rozwojowym Celem spółki jest prowadzenie działalności w zakresie promocji i dystrybucji laminatów wysokociśnieniowych (HPL), laminatów kompaktowych, w tym podłóg drewnianych, drzwi i fornirów naturalnych. Fot. Greenlam Fot. Greenlam

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz