Meblarstwo komponenty i technologie 11/2021

7 7 2021/11 (251) R e l ac j e Fotorelacja towarzyszyć? Czy nasze pasje przetrwają? Czy i jak wrócimy do „normalności”? Dzisiaj jesteśmy już w innym miejscu i wyciągamy wnioski z tej trudnej, ale jakże ważnej lekcji. Świat się zmienił, a my razem z nim. Ta lekcja stała się preludium do powrotu, ale powrotu na innych zasadach. REU - NION, które oznacza ponowne spotkanie, niesie za sobą przesłanie – to czas połączenia i zjednocze - nia, czas współpracy, powrotu do wartości, takich jak empatia, i dzielenia się ze sobą tym, co najlep - sze. Tegoroczna edycja Warsaw Home powstaje z myślą o spotkaniu z przyjacielem, spotkaniu z drugim człowiekiem, który jest naszą inspiracją, dzięki któremu istniejemy. Ponowny kontakt z nim otwiera przed nami nowe możliwości. REUNION ma symbolizować również zmiany, na które jeste - śmy gotowi i które nie mogą odbyć się bez udziału wszystkich uczestników świata designu, architek - tury i sztuki. Ponowne spotkanie nigdy nie będzie podobne do poprzedniego, ale może być warto - ściowsze i lepsze, jeśli przyświecać mu będą nie tylko wielkie idee, ale przede wszystkim skuteczne działania i dobre praktyki wzakresie odpowiedzial - nej i zrównoważonej działalności – dodaje. O tym, że to „ponowne” spotkanie było przez wszystkich długo wyczekiwane, a wresz - cie że było udane, świadczą opinie biorących wnimudział wystawców. – Tegoroczną edycję targów Warsaw Home możemy jednoznacznie ocenić jako bardzo udaną – mówi Joanna Posadzy, dyrektor marketingu firmy REJS. – Zwłaszcza dzięki wysokiej, a nawet zaskakująco wysokiej frekwencji. Mimo wszelkich zawirowań związanych z pandemią, obawy przed samym wirusem i kolejnym lockdownem, w tar - gach uczestniczyło rekordowo dużo osób – wy - stawców i zwiedzających. Dzięki temu mieliśmy możliwość spotkania się z naszymi partnerami i klientami – również indywidualnymi. Po tak dłu - giej, spowodowanej pandemią przerwie – to war - tość nie do przecenienia. Kompleksowa, alewyselekcjonowana oferta Podczas tegorocznej edycji targów Warsaw Home &Contract wPTAKWarsawExpo, wizy - tującymogli odwiedzić cztery strefy. Imponująca strefa Furniture została po - dzielona na Selected Furniture oraz Selected Design. W ramach Selected Furniture zapre - zentowani zostali międzynarodowi producenci Idea targów, mówiąca o ponownym spotkaniu, była widoczna na stoisku REHAU Polska, gdzie liczni goście brali udział w codziennych prelekcjach dr Krystyny Łuczak- -Surówki. Rozmawiano o tym, czym jest i czym może być dobry design? Jak mówi prelegentka, gdy myśli o przyszłości (w designie dziś to zawsze jutro), interesuje ją spotkanie naszych oczekiwań z wyzwaniami, jakie rzuca nam świat XXI wieku i planeta, nasz główny dom. To, jak bardzo stęskniliśmy się wszyscy do imprezy targowej i spotkań face to face, było doskonale widoczne w będącej sercem targów hali D. To w niej znalazły się ekspozycje topowych marek polskiego meblarstwa i wykończenia wnętrz – w tym również firmy REJS. Produkty, które zaprezentowano na stoisku firmy FINSA, znajdą zastosowanie w szczególności we frontach kuchennych, panelach ściennych, wypełnieniu drzwi oraz wszelkich innych elementach dekoracyjnych wyposażenia wnętrz, zarówno w meblach pokojowych, jak i kontraktowych.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz