19 listopada br. w Warszawie odbędzie się konferencja E-commerce B2B poświęcona cyfryzacji handlu między przedsiębiorstwami. Wydarzenie to skierowane jest zarówno do firm, które zamierzają rozpocząć działania e-commerce B2B, jak też do tych, które je już prowadzą i chcą zwiększyć ich efektywność.
Co zyskasz dzięki udziałowi w Konferencji?
– Dzięki udziałowi w panelu dyskusyjnym i wykładach zyskasz inspiracje i poznasz narzędzia, które usprawnią pracę handlowców, ułatwią zakupy klientom i pomogą Ci zwiększyć efektywność sprzedaży B2B.
– Na stoiskach konsultacyjnych skorzystasz z indywidualnych porad ekspertów, dzięki którym zastosujesz najlepsze rozwiązania w praktyce.
– Nawiążesz relacje i wymienisz się doświadczeniami z innymi Uczestnikami Konferencji – przedstawicielami firm sprzedających hurtowo.
– Spędzisz miło czas w świetnej atmosferze i zyskasz motywację do wdrażania innowacyjnych rozwiązań w swojej firmie.
Kto najbardziej skorzysta z udziału w wydarzeniu?
– Prezesi i właściciele firm
– Menedżerowie sprzedaży i marketingu
– Dyrektorzy i specjaliści e-commerce
Udział w konferencji jest bezpłatny dla firm z wszystkich branż, z wyjątkiem dostawców usług dla e-commerce. Wymagana jest wcześniejsza rejestracja i uzyskanie akceptacji przez organizatora. Więcej informacji: https://www.ecommerceb2b.pl/
Wydarzenie, organizowane przez firmę Promedia Jerzy Osika, objęły patronatem: Polska Agencja Inwestycji i Handlu, Marszałek Województwa Mazowieckiego, Łódzkie dla Biznesu, Krajowa Izba Gospodarcza, Polska Izba Handlu, Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, APPLiA Polska, Polska Izba Budownictwa, Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego PIOT, Izba Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej (IPBBS), Polska Izba Gospodarcza Elektrotechniki, Promosalons Polska, Zentrada i ITRO Export Solutions
Partnerzy Główni: Ergonode, Ideo Force, Atomstore, IdoSell, Zaufane.pl, Sylius, Hummerce, One. Partnerzy Strategiczni: Merce, Spyrosoft, Magna Valor, Ideo, Plfon. Partner Merytoryczny: E-handel w Praktyce.
Patroni Medialni: E-commerce w Praktyce, Marketer+, Meblarstwo. Komponenty i Technologie, Fashionbusiness.pl, Ambiente.info.pl, Gazeta Narzędziowa, Portalnarzedzi.pl i Modna Bielizna.
~artykuł promocyjny