Grupa Ciech Sebastiana Kulczyka wchodzi na rynek materacy

Grupa Ciech Sebastiana Kulczyka wchodzi na rynek materacy

Wczoraj oficjalnie wystartowała nowa marka CIECH Group i Ciech Pianki – Snoovio, czyli pierwszy polski wertykalnie zintegrowany 100% online e-commerce z materacami.

Należący do Sebastiana Kulczyka, jednego z najbogatszych biznesmenów w Polsce, Ciech rusza z produkcją i sprzedażą materaców pod marką Snoovio. To pierwsza działalność grupy w segmencie B2C, a nie jak dotychczas B2B.

Snoovio to rozwinięcie i przeniesienie na kolejny poziom wieloletniego doświadczenia zespołu Ciech Pianki. Oferujemy materace produkowane z surowców pozyskiwanych ze zrównoważonych źródeł, ale nasze produkty wyróżnia zastosowanie wymiennego pokrowca, a także próżniowe pakowanie oraz łatwość transportu – mówi Michał Budzyński, prezes spółki Ciech Pianki.

Ciech Pianki to jeden z największych producentów pianek poliuretanowych w Polsce. Należący do niej zakład wytwarza pianki elastyczne, a wśród jego odbiorców znajdują się najwięksi producenci mebli i materaców w kraju, a także w Europie.

Zatrudniająca ponad 120 pracowników firma dysponuje mocami produkcyjnymi na poziomie około 30 tys. ton pianek rocznie.

SNOOVIO to nowa marka oparta na autorskim koncepcie produkcyjnym i sprzedażowym, która ruszyła właśnie ze sprzedażą internetową. Materace do spania SNOOVIO są wykonane z hipoalergicznego materiału, który minimalizuje ryzyko alergii i reakcji skórnych. Dzięki właściwościom zastosowanych komponentów produkty są oddychające, co zapewnia optymalną cyrkulację powietrza podczas snu. Ponadto, dzięki wykorzystaniu technologii, która zapobiega gromadzeniu się roztoczy oraz bakterii, materace są również łatwe do utrzymania w czystości, zaś najwyższa jakość użytych do produkcji materiałów zapewnia doskonałe podparcie dla kręgosłupa i komfortowy sen.

Cechą wyróżniającą markę SNOOVIO jest szeroki wachlarz wyboru charakterystyki materaców w trzech kategoriach oraz wymienność pokrowców. Produkty są dostępne w różnych opcjach twardości, a część z nich jest również dwustronna – pozwala to na optymalne dopasowanie do preferencji użytkowników i użytkowniczek.

Nowoczesne materace CIECH Pianki są objęte gwarancją door-to-door, a dzięki szybkiej i bezpłatnej dostawie klienci mogą szybko rozpocząć użytkowanie produktu. Producent oferuje również możliwość 100 dni testowania – jeśli wyrób nie będzie w pełni spełniał oczekiwań to istnieje możliwość jego zwrotu. Kampania promująca SNOOVIO wystartowała 25 września br. i potrwa przez kilka kolejnych tygodni. Na przełomie września i października w social mediach marki SNOOVIO pojawią się materiały wideo z udziałem Michała Koterskiego.

~materiały prasowe