Jako uznana instytucja związana z designem w Niemczech Niemiecka Rada Wzornictwa (German Design Council) od 1953 roku zwiększa świadomość społeczną w zakresie wzornictwa i wspiera firmy we wszystkich kwestiach związanych z rozwojem marek i designu. W ramach współpracy międzybranżowej łączy ona biznes i design, co przekłada się na rozwój inicjatywy Circular Design, transformację i sukces ekonomiczny. W tym roku firma Hettich przekonała do siebie fachowe jury i stała się oficjalnym członkiem Niemieckiej Rady Wzornictwa.
Aktualnie Niemiecka Rada Wzornictwa zrzesza ok. 330 znanych przedsiębiorstw i osobistości, reprezentujących różne gałęzie przemysłu. W publikacji „The Major German Brands“ fundacja Niemieckiej Rady Wzornictwa co roku prezentuje „wyróżniające się niemieckie marki przemysłowe, które odnoszą sukcesy na arenie międzynarodowej, także dzięki sygnaturze „designed in Germany”.
Firma Hettich po raz pierwszy w historii pojawi się w najnowszym wydaniu „The Major German Brands 2025“. Tegoroczna edycja poświęcona jest tematowi „Pushing Circular Design“. Ekspert w branży okuć meblowych – firma Hettich – wcześnie rozpoznała potencjał designu w zakresie projektowania zrównoważonej przyszłości. Zarówno przy projektowaniu produktów, jak i w zakresie designu produktowego, stawiamy na zoptymalizowane zarządzanie materiałem produkcyjnym i zasobami. Celem takich działań są produkty, które w pozwalają na odpowiedni recykling, są łatwe w demontażu, a oddzielenie poszczególnych elementów konstrukcyjnych nie wymaga użycia specjalistycznych narzędzi. Dzięki temu nawet na końcu długiego cyklu produktowego tworzywa mogą zostać odzyskane i ponownie wprowadzone do obiegu materiałowego.
Więcej informacji o nowej publikacji „The Major German Brands 2025“ znajdziesz na stronie: https://www.german-design-council.de/themen/the-major-german-brands
~materiały prasowe