Już nie tylko meble łazienkowe

Już nie tylko meble łazienkowe

Załamanie gospodarki światowej spowodowane sytuacją epidemiczną nie powstrzymało firmy Deftrans przed realizacją swoich planów rozwojowych dotyczących wprowadzenia na rynek nowej marki Fig.

Firma Deftrans, która od prawie 25 lat wyznacza trendy w branży mebli łazienkowych, rozszerzyła niedawno swoje portfolio o meble… kuchenne. Wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie w tworzeniu mebli, Deftrans startuje z marką Fig, pod którą kryją się meble kuchenne dostępne w przystępnej cenie.
Fig to marka praktycznych mebli kuchennych, którą cechuje przede wszystkim dobra jakość komponentów, ponadczasowa stylistyka, a przy tym przystępna cena. To meble, które będą cieszyć oko przez wiele lat, bez względu na zmieniające się trendy wnętrzarskie. Dzięki wielu wariantom kolorystycznym, wykończeniowym i wymiarowym, modele można dopasować do swoich potrzeb i gustu, a także do metrażu wnętrza. Meble Fig idealnie sprawdzą się w niewielkich kuchniach, a nawet takich z wnęką czy skosami.


– Wprowadzona przez nas marka Fig to kolejny krok ku rozwojowi firmy – mówi Tomasz Defratyka, prezes zarządu firmy Deftrans, właściciela marki Fig. – Postanowiliśmy wykorzystać zdobyte na przestrzeni lat doświadczenie, a także posiadaną wiedzę i zaplecze technologiczne, by tworzyć kolekcje mebli, które tym razem będą wyposażać przestrzenie kuchenne. Warto zaznaczyć, że pod marką Fig produkujemy meble przystępne cenowo, a jednocześnie takie, które można dopasować do swojej przestrzeni i tak skonfigurować poszczególne elementy, by stworzyć kuchnię jak najbardziej funkcjonalną i dopasowaną do naszych potrzeb i oczekiwań.
Meble Fig są już dostępne w marketach budowlanych oraz sieciach sklepów DIY w całej Polsce.


— gac