Nowa data Warsaw Home & Contract

Nowa data Warsaw Home & Contract

Targi Warsaw Home to najważniejsze wydarzenie wnętrzarskie w tej części Europy, które z każdą kolejną edycją umacnia swoją pozycję. W tym roku, z uwagi na sytuację pandemii, zdecydowano o jego przesunięciu. W nowym terminie, czyli od 26 do 29 listopada 2020 roku, impreza odbędzie się w dotychczasowej formule – wspólnie z Warsaw Build.

Pandemia koronawirusa postawiła przed wszystkimi nowe wyzwania i stworzyła całkiem nową rzeczywistość. Wymaga to podejmowania aktywnych działań, by dostosować się do zmienionych warunków. Organizator Warsaw Home & Contract i Warsaw Build, na bieżąco śledzi sytuację, tak by zapewnić bezpieczne warunki zarówno dla wystawców, jak i dla odwiedzających, a także jak najwięcej korzyści w kontekście biznesowym. W związku z tym wydarzenie, początkowo zaplanowane na okres od 30 września do 3 października, zostało przeniesione na 26-29 listopada 2020 roku.

Nowa data – nowe możliwości
Przesunięcie terminu Warsaw Home & Contract wynika przede wszystkim z troski o zdrowie uczestników. Nowa data pozwala organizatorom lepiej przygotować się do targów w specyficznych warunkach wymagających zachowania najwyższych standardów bezpieczeństwa. W trudnej sytuacji gospodarczej daje to polskim i zagranicznym wystawcom dodatkowy czas na zaplanowanie swoich działań, przygotowanie stoisk czy wdrożenie produktów. Późniejszy termin zwiększa również prawdopodobieństwo tego, że na targach pojawią się liczniej goście biznesowi – zarówno z Polski, jak i z Włoch, Niemiec, Stanów Zjednoczonych czy Rosji, a więc najważniejszych rynków eksportowych i importowych dla polskiej branży wyposażenia wnętrz. Warsaw Home & Contract chce położyć jeszcze mocniejszy niż w poprzednich latach nacisk na budowanie jakościowego profilu odwiedzających targi: zapraszanie kupców, przedstawicieli sieci handlowych, dystrybutorów, architektów i projektantów wnętrz.

W duecie z Warsaw Build
W tym roku, tak jak w poprzedniej edycji, targi Warsaw Home & Contract zostaną połączone z Warsaw Build. Początkowo planowano zorganizować te imprezy oddzielnie, a samo Warsaw Build miało się koncentrować na architekturze oraz materiałach wykończeniowych. Jednak w obecnej sytuacji uczestnicy będą mogli swobodnie poruszać się pomiędzy obydwiema strefami. Ponadto organizatorzy targów wsłuchali się w głosy wystawców z sektora łazienkowego, wykończeniowego i instalacyjnego, którym zależało na prezentacji swoich produktów także w kontekście wnętrzarskim. To o tyle korzystne, że np. tematyka materiałów wykończeniowych ściśle wiąże się z trendami aranżacyjnymi. Szczególnie widoczne jest to w branży łazienkowej. Oprócz tego wspólne wydarzenie to połączenie dwóch budżetów promocyjnych, co jest istotne, jeśli chodzi o skuteczność promocji.

~Artykuł promocyjny/informacyjny