Wystąpienie Agmamito Group podczas targów Meble Polska 2023 było prawdziwą ucztą dla zmysłów. Firma po raz kolejny pokazała w jaki sposób prezentować tkaniny, by pobudzały one wyobraźnię, zapraszała zwiedzających do doświadczania tkanin każdym zmysłem.
Tej koncepcji sprzyjało otwarte stoisko, które bez wątpienia było jednym z bardziej zachwycających spośród targowych stoisk. Koncept przygotowano ze smakiem i z dbałością o każdy detal. Stoisko Agmamito było otwarte na zwiedzających, dzięki czemu każdy mógł swobodnie i bez żadnych ograniczeń zapoznać się z ofertą. A ta w tym roku była wyjątkowo zróżnicowana i nowatorska, jak na polski na rynek. Zaprezentowano zarówno nowości w ramach marki Toccare – linię unikalnych tkanin najlepszej jakości, które wyróżniają się naturalną kolorystyką i zrównoważonymi fakturami. W ramach kolekcji oferowane są linie: Charm Me, Exite Me, Impress Me oraz Find Me, których już same nazwy oddają ich charakter. Zapraszają do bliskiego poznania, do doświadczania ich faktur i kolorów.
Nowości Agmamito Group są wypadkową wieloletniego doświadczenia całego zespołu, ale też otwartości na nowe, na swoistą zabawę z tkaninami.
– Tkanina powinna wyróżniać się designem – mówi Tomasz Siekacz, prezes Agmamito. – Mamy ambicje, żeby kreować trendy w tkaninach, chcemy proponować coś swojego. Dojście do dobrego poziomu sprzedaży, w przypadku innowacyjnych tkanin, być może zajmuje dwa razy więcej czasu, ale jest większa satysfakcja jak uda się wprowadzać coś nowatorskiego. Dlatego dzisiaj chcemy, możemy i potrafimy bawić się tkaninami. Na czym ta zabawa polega widać po naszej ofercie prezentowanej właśnie na targach w Poznaniu. Efektem naszej „zabawy” z tkaninami są na przykład tkaniny z domieszką lnu, bawełny, z dodatkową nitką, z podkładem w kolorze.
Wystąpienie na targach Meble Polska 2023 miało również ważny aspekt edukacyjny.
– Wiele osób, które sprzedają tkaniny nie tłumaczy kluczowych aspektów ich budowy, klienci nie wiedzą czym jest wątek czy osnowa, jak wygląda struktura – mówi Alina Śmiłowska, dyrektor produktu i marketingu. – Naszym wystąpieniem w Poznaniu chcieliśmy pokazać jak podchodzimy do tkaniny, między innymi poprzez gadżety reklamowe Agmamito pokazujemy, że nie sprzedajemy tylko materiałów, ale że wiemy o nich wszystko, że jesteśmy ekspertami w zakresie tkanin.
~Małgorzata Gackowska