Co roku na targi MEBLE POLSKA i HOME DECOR zjeżdżają do Poznania na kontraktacje oraz tysiące kupców z całego świata. Jak magnes przyciąga ich oferta wiodących polskich producentów mebli, którzy prezentują w pawilonach Międzynarodowych Targów Poznańskich swoje najnowsze kolekcje. Pandemia sprawiła, że w tym roku organizacja targów w tradycyjnej formule nie jest możliwa. Dlatego Grupa MTP przygotowała alternatywne rozwiązanie, które pozwoli spotkać się ONLINE przedstawicielom branży meblowej i wyposażenia wnętrz z całego świata i da możliwość prowadzenia rozmów handlowych bez ryzyka dla zdrowia związanego z bezpośrednim kontaktem i podróżowaniem.
– Z uwagi na niepewne prognozy rozwoju sytuacji epidemicznej w najbliższych miesiącach zarząd Grupy MTP postanowił, że wydarzenie odbędzie się od 24 do 28 maja 2021 roku wyłącznie w formule ONLINE. Zapraszamy do udziału w internetowych spotkaniach kooperacyjnych branży meblowej i wyposażenia wnętrz MEBLE POLSKA & HOME DECOR – Edycja ONLINE. To idealne rozwiązanie, by w tej trudnej sytuacji w bezpieczny, wirtualny spotkać się w gronie kupców, dystrybutorów i producentów, zaprezentować ofertę i zdobyć nowych potencjalnych kontrahentów – mówi dyrektor Targów MEBLE POLSKA Józef Szyszka.
Wydarzenie MEBLE POLSKA & HOME DECOR – Edycja ONLINE zostanie zorganizowane z użyciem intuicyjnej platformy internetowej, która przy kojarzeniu partnerów gospodarczych opiera się na sztucznej inteligencji. Po zarejestrowaniu uczestnictwa aplikacja zarekomenduje potencjalnych rozmówców a umówione spotkania zapisze w kalendarzu zsynchronizowanym z Google i Outlookiem. Producenci, którzy zaprezentują swoją ofertę podczas tego wydarzenia będą mieli okazję zdobyć nowych partnerów handlowych wśród kupców meblowych z całego świata i zadbają o relacje z dotychczasowymi kontrahentami.
Udział w spotkaniach MEBLE POLSKA & HOME DECOR – Edycja ONLINE będzie także okazją do poszerzenia wiedzę o branży podczas serii interesujących wykładów i webinarów dotyczących importu mebli z Polski. Najnowsze trendy w wyposażeniu wnętrz będzie można śledzić podczas transmisji live ze strefy Bloggers Zone.
– Obecnie finalizujemy adaptację narzędzia do specyficznych potrzeb wynikających ze specyfiki naszego wydarzenia. Wkrótce będziemy mogli przedstawić wystawcom szczegóły dotyczące warunków udziału. W najbliższych tygodniach uruchomimy także kampanię informacyjną o globalnym zasięgu, której celem będzie zaproszenie do spotkań online kupców z całego świata – dodaje Józef Szyszka.
Więcej szczegółowych informacji wkrótce na www.meblepolska.pl i www.homedecor.pl