Jak zwiększyć szanse na sukces sklepu meblowego?

Jak zwiększyć szanse na sukces sklepu meblowego?

21-24 lutego 2023 roku odbędą się w Poznaniu targi Meble Polska. Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli i Grupa MTP przygotowały dla uczestników imprezy bogaty program towarzyszący, pełen merytorycznych wykładów. Jeden z bloków tematycznych, zaplanowany na 23 lutego, będzie poświęcony efektywniejszemu rozwijaniu sklepu meblowego.

Wykłady na wyżej wymieniony temat poprowadzi Jerzy Osika – ekspert ds. sprzedaży, szkoleniowiec, wykładowca i doradca, który udzieli praktycznych wskazówek, jak zwiększyć szanse na sukces w stacjonarnym i internetowym handlu w branży meblowej.

Szczegółowy program wykładów:

13:00 – 13:45 Skuteczne strategie Twojego sklepu meblowego w czasach zmian

Już Darwin twierdził, że przetrwa nie ten, kto jest najsilniejszy czy najmądrzejszy, lecz ten, kto lepiej dostosuje się do zachodzących zmian. Podtytuł jednej z lektur biznesu uczy, że „nie duzi zjadają małych, lecz szybcy opieszałych”. Kto szybciej zauważy zmiany i zareaguje na nie, ten łatwiej sprosta nowym wyzwaniom. Co jest najlepsze na nowe wyzwania? Nowe rozwiązania. To, dokąd zmierzasz jest ważniejsze od tego, jak szybko idziesz. Jakie strategie pomogą Twojemu sklepowi w realizacji celów i odnoszeniu sukcesów w czasach zmian? O tym będzie mowa podczas tego wykładu.

14:00 – 14:45 Jak w Twoim sklepie meblowym lepiej wykorzystasz narzędzia visual merchandisingu, by zwiększyć sprzedaż?

Co pomoże w wywarciu na kliencie efektu pierwszego dobrego wrażenia, zanim zrobi to sprzedawca? W jaki sposób wystawa sklepowa sprawi, że klient zatrzyma się przy niej i chętnie odwiedzi właśnie sklep? Jak zaplanować ścieżkę zakupową klienta i wyeksponować towar, by klient zrobił udane zakupy i chętniej wracał po kolejne? Jak uniknąć najczęściej spotykanych błędów i lepiej dostosować narzędzia visual merchandisingu do aktualnych potrzeb klientów? Podczas wykładu będzie można znaleźć odpowiedzi na te pytania.

15:00 – 15:45 Jak zwiększysz umiejętności swoich sprzedawców, by salon meblowy zyskał więcej zadowolonych klientów?

Klienci są coraz bardziej wymagający i oczekują w sklepie lepszej obsługi niż kiedykolwiek dotąd. Jakie kompetencje pomogą sprzedawcom stale spełniać rosnące i ciągle zmieniające się oczekiwania klientów? Jak lepiej pomagać sprzedawcom, doświadczonym i nowym, w podnoszeniu ich kompetencji? Kto i jak może w tym wesprzeć? Co pomoże stale monitorować i podnosić jakość obsługi klientów?

16:00 – 16:45 Jak podnieść jakość telefonicznej i mailowej obsługi klientów sklepu internetowego?

„Rosnąca popularność zakupów internetowych to zemsta klientów za ich wielowiekowe upokorzenia w tradycyjnych handlu, wynikające ze słabej obsługi” – twierdzi jedna z popularnych opinii. Doświadczenie uczy, że nie każdy sklep online wykorzystuje szansę wynikającą z dobrej obsługi klientów. Często zapomina się, że klient e- sklepu chce być nie gorzej obsłużony niż w fizycznym sklepie. Jak zoptymalizować obsługę sklepu internetowego, mając do dyspozycji kontakt mailowy i telefoniczny? Tego będzie można dowiedzieć się podczas bezpośredniego spotkania na wykładzie.

Udział w wykładach jest bezpłatny. Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli zaprasza serdecznie do rejestracji na targi na stronie internetowej Meble Polska oraz do udziału w seminariach.

~kafal