Twórcy „POCKETSULU” sięgają po drewno.

Twórcy „POCKETSULU” sięgają po drewno.

Najpierw połączyła ich wspólna pasja do kitesurfingu, potem przyjaźń, a w sposób prawdziwie organiczny zrodziła się koncepcja tworzenia własnego biznesu odzieżowego.

Branża modowa to nie tylko jakby mogło się wydawać tekstylia, ale też inne materiały, dlatego też odważnie twórcy marki „PocketSulu” Michał Gryta oraz Jakub Karykowski sięgneli po drewno i korek.

I choć ich głównym założeniem jest dostarczenie mody odzieżowej dla kitesurferów i ludzi związanych z morzem, to również w produktach znalazło się miejsce dla akcesoriów mody takich jak cuphead czyli popularna czapeczka z daszkiem.

To co wyróżnia ten produkt to daszek wykonany z drewna lub korka, zdobiony wzrorem fal, frezowany w daszku (element brandowy PocketSulu).

Całość idealnie współgra jest wytrzymała i elegancka, a dodatkowo wyróżnia się w tłumie innych cupheadów.

I tak do do wyboru mamy 4 typy wykonczenia:

Jak mówią autorzy projektu:
„Nie ma w życiu nic piękniejszego niż odkrywanie siebie i życie w zgodzie z wewnętrznym ja. Docenianie wszystkiego, co dookoła, troska o najbliższych, szacunek do wszystkich ludzi i wiara w to, co daje energię do działania. A jeśli ta energia jest dobra, to trzeba się nią dzielić, by pozytywnie wpływać na małe, duże i jeszcze większe rzeczy. Wolność to dla nas podstawa do życia i działania, a szczere intencje doprowadziły nas do stworzenia filozofii wolności, którą materializujemy naszymi produktami.”

foto: www.pocketsulu.com
~jm