Warsaw Home – biznesowe targi wnętrz

Warsaw Home – biznesowe targi wnętrz

W dniach 3-6 października po raz czwarty odbędą się biznesowe targi wnętrz Warsaw Home. Z roku na rok wydarzenie przyciąga coraz większą liczbę gości, w 2018 r. było ich łącznie ponad 67 000. Podczas tegorocznej edycji pojawi się wiele nowości, m.in. wystawa prototypów czy specjalny program dla zagranicznych kupców.

Wydarzenie skierowane jest przede wszystkim do klientów biznesowych, pracujących w takich branżach, jak: wyposażenie wnętrz, architektura, nieruchomości czy HoReCa. Słowem: targi przyciągają wszystkich tych, którzy szukają kontraktów z projektantami i producentami mebli, akcesoriów do domu, a także elementów wykończenia wnętrz.
Warsaw Home będzie podzielone na pięć stref: Selected Design z meblami premium do domu i przestrzeni publicznych, Selected Furniture z meblami do domu i biura, Kitchen & Dining z meblami kuchennymi, innowacyjnymi systemami, komponentami, akcesoriami i AGD, Interior Finish z elementami wykończenia wnętrz – od podłóg do drzwi oraz Deco z dekoracjami do domu.

Narysowany jedną kreską obraz, ukazujący motyw twarzy, przedstawia tłum gości odwiedzających targi. Fot. Tomek Kuczma


Strefy zajmą łącznie pięć hal – to dwukrotnie więcej niż wynosi metraż paryskiego Luwru, największego na świecie muzeum sztuki. W tym roku organizatorzy Warsaw Home spodziewają się 800 wystawców z Polski i całego świata. Wśród marek, które się wystawią, będą m.in. Pedrali, Magis, Moroso, Ton czy Paged.
Warsaw Home to nie tylko świetny design, to także liczne wydarzenia towarzyszące, stworzone specjalnie dla tych, którzy chcą być na bieżąco z tym, co się dzieje w branży. Dlatego, jak co roku, odbędzie się Design Forum, na którym wystąpią projektanci światowej sławy, tacy jak Job Smeets, David Trubridge czy Luca Nichetto.
Wśród nowości podczas tej edycji można wymienić wystawę IDEAS, promującą twórców i zaprojektowane przez nich prototypy. Kolejna nowość to dwa programy – Hosted Buyers Programme i International Media Programme. Oba z nich mają na celu przyciągnięcie na targi zagranicznych decydentów i budowanie rozpoznawalności marki Warsaw Home na świecie.

~artykuł promocyjny