ZOW 2022 – pierwsze od dłuższego czasu targi stacjonarne!

ZOW 2022 – pierwsze od dłuższego czasu targi stacjonarne!

ZOW – targi dostawców dla przemysłu meblarskiego i wyposażenia wnętrz – po raz trzeci odbędą się w dniach od 8 do 10 lutego 2022 roku. Koelnmesse GmbH jako organizator oraz Messe Ostwestfalen GmbH jako miejsce wydarzenia, wspólnie podkreślili znaczenie ZOW dla branży meblarskiej.

Koronawirus nadal dominuje na scenie gospodarczej. Jednak w perspektywie 2022 roku sytuacja będzie się stopniowo polepszać. Będzie to szczególny impuls dla platform biznesowych, takich jak targi, które zostały poddane długiej, przymusowej przerwie, często musiały być przekładane próbowały wspierać cykle innowacji jako wydarzenia hybrydowe, ale częściej jako wydarzenia wirtualne. Dlatego zbliżająca się impreza dla dostawców ZOW w lutym 2022 r. będzie zatem jedną z pierwszych, która ponownie pozwoli na spotkania twarzą w twarz i tym samym stanie się najważniejszym wydarzeniem B2B w branży meblarskiej: „Targi ożywionych, bezpośrednich kontaktów i prezentacji wielu nowości produktowych i nowych rozwiązań ze strony dostawców. Prawdziwe targi jako rynek!” – zaznaczają organizatorzy ZOW.

Fot. Goos Communication

Jako sieć komunikacyjna, warsztaty kreatywne i targi dla branży meblarskiej, ZOW odbywają się w samym sercu niemieckiego przemysłu meblarskiego i już z powodu samej bliskości geograficznej ma ogromne znaczenie strategiczne dla większości niemieckiego przemysłu meblowego, w szczególności dla branży mebli kuchennych. ZOW jest więc jedną z najważniejszych platform biznesowych nie tylko dla Niemiec, ale także dla Europy Środkowej. Pod kierownictwem Koelnmesse impreza ta zyskała ostatnio na znaczeniu jako dobrze prosperujące targi. Dzięki nowemu podejściu koncepcyjnemu, w którym networking i komunikacja mają takie samo znaczenie, jak rozwój i prezentacja produktów, Koelnmesse ponownie skupiły się na kluczowych czynnikach sukcesu ZOW.

ZOW – impreza wystawiennicza i miejsce spotkań jest zatem właściwym miejscem, w którym jest czas na wymianę poglądów między dostawcą, a klientem, gdzie wspólnie opracowywane są nowe strategie i rozwiązania bądź promuje produkty już istniejące. To zaleta, urok i atrakcyjność każdego ZOW!

Fot. Goos Communication

Jako część globalnej rodziny targów, ZOW będzie nadal korzystać z silnej sieci intensywnych relacji z wystawcami i zwiedzającymi. Koelnmesse i Messe Ostwestfalen są zatem przekonane, że na przyszłorocznych targach ZOW 2022 pojawią się nie tylko znani giganci branży. Pod względem merytorycznym wydarzenie biznesowe skupi się na tematach branży meblarskiej, między innymi na: cyfryzacji, zrównoważonemu rozwojowi, ekologii, mobilności i logistyce oraz utrzymującej się tendencji do łączenia przestrzeni w coraz bardziej zurbanizowanym świecie.

~artykuł promocyjny