ZOW 2022 – Wschodnia Westfalia-Lippe jako inkubator innowacji

ZOW 2022 – Wschodnia Westfalia-Lippe jako inkubator innowacji

Zmiana klimatu, cyfryzacja, pandemia koronawirusa, eksplozje cen i załamania łańcucha dostaw – rzadko spotykamy się z tak wieloma wyzwaniami i tak wielką potrzebą działania. Po dwóch latach społecznego dystansu branża meblowa i wyposażenia wnętrz chętnie spotyka się twarzą w twarz, aby wymienić się pomysłami na te i inne wyzwania, znaleźć wspólne rozwiązania i wspólnie rozpocząć nowy rok.

ZOW – targi dostawców dla branży meblarskiej i wyposażenia wnętrz, które odbędą  się w dniach od 8 do 10 lutego 2022 r. w Bad Salzuflen we wschodniej Westfalii-Lippe, stanowią doskonałe forum do wyżej wymienionych aspektów. W jednym z najsilniejszych regionów meblarskich na świecie dostawcy nawiążą kontakty z branżą meblarską i wyposażenia wnętrz, dzięki czemu pojawiają się nowe pomysły i drogi do sukcesu. 

Fot. Koelnmesse

– ZOW będzie pierwszym od dwóch lat dużym wydarzeniem dla tego sektora w Niemczech i będzie miało europejski charakter. Dlatego jestem głęboko przekonany, że kolejne ZOW będzie silnym sygnałem dla rynku europejskiego o ogromnej zdolności branży do innowacji – mówi Maik Fischer, dyrektor ZOW.

Po doświadczeniach ostatnich dwóch lat, które ukształtowała pandemia, ZOW jest idealnym miejscem dla firm do oceny swojej pozycji na rynku. Dla zwiedzających z branży meblarskiej targi są idealną okazją do doprecyzowania wyboru partnerów, ponieważ w końcu będą mogli ponownie szczegółowo porównać koncepcje i produkty podczas imprezy. Rozmowy twarzą w twarz położą podwaliny pod przyszłe innowacje. ZOW będzie więc niewątpliwie służył wielu odwiedzającym jako okazja do określenia ich pozycji w świetle intensywnej presji na tworzenie innowacji i ogromnego zapotrzebowania na niezwykłe nowe i inteligentne rozwiązania produktowe, z którymi się borykają. Ta presja jest w dużej mierze spowodowana interzum, wiodącymi na świecie targami dla dostawców przemysłu meblarskiego, które w 2021 roku zostały ograniczone do formatu wirtualnego. ZOW 2022 zbuduje zatem dokładnie takie mosty, jakich potrzebują dostawcy dla wszystkich producentów mebli i projektantów wnętrz. które chcą zaprezentować nowe linie i kolekcje w imm cologne i LivingKitchen 2023, aby były gotowe służyć rynkom, które do tego czasu odrodzą się na nowo.

Fot. Koelnmesse

Zespół kierowany przez Matthiasa Pollmanna i Maika Fischera wykorzystał ostatnie kilka miesięcy na dalszy rozwój koncepcji ZOW. Po raz pierwszy w historii targów w 2022 r. nie będzie ograniczeń w zakresie niestandardowego projektowania stoisk. Oczywiście obok tego będą nadal oferowane kompletne pakiety stoisk, które zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem i są dostępne w predefiniowanym wyborze rozmiarów. Ponadto szczególnie atrakcyjna dla przedsiębiorców będzie  połączona oferta targów ZOW 2022 i interzum 2023: firmy, które zarezerwują co najmniej 45 metrów kwadratowych na ZOW 2022, skorzystają z obniżek cen na swojej powierzchni stoiska podczas targów interzum 2023.

– Nowe regulacje dotyczące koronawirusa, a tym samym zniesienie wskaźnika zachorowalności jako jedynego miernika, w połączeniu z rosnącymi wskaźnikami szczepień w Niemczech, Europie i na świecie, jak również zaawansowane koncepcje higieny i bezpieczeństwa, dają nam powody do nadziei i wyczuwamy silne pragnienie ludzi do spotkań i rozmów twarzą w twarz. Jednak mimo tych wszystkich pozytywnych oznak, nadal panuje niepewność związana z pandemią, co sprawia, że wielu uczestników rynku niechętnie udaje się w dalekie podróże na zagraniczne rynki – mówi Maik Fischer.

Dzięki połączeniu bliskości regionalnej z najnowocześniejszą koncepcją higieny i bezpieczeństwa imprez, ZOW ma zatem do odegrania szczególną rolę. Targi są jednocześnie wydarzeniem wystawienniczym, pełnym nowych produktów, jak i możliwością spotkań biznesowych.

~artykuł sponsorowany