UCHRONIA by IMPRESS DECOR – REIMAGINED RURAL

UCHRONIA by IMPRESS DECOR – REIMAGINED RURAL

Bardziej przyziemne tempo życia i głębszy związek z naturą łączą się z nowymi produktami i innowacjami w zakresie wzornictwa w tym trendzie czerpiącym garściami z obszarów natury, leśnych i wiejskich.

Konsumenci coraz częściej odrzucają kulturę pracy „w ciągłym ruchu”. Skupienie na pracy i obowiązkach nie istnieje odrębnie i jest wplecione w kontakt z życiem pierwotnym, oddanym naturze. Odrodzenie rekreacji i powolnego podróżowania będzie trwało do 2023 roku i później. Konsumenci poszukują świadomych i znaczących przygód aby zrekompensować sobie stres spowodowany pracą, wypaleniem całodobową dostępnością online. Moda na spędzanie czasu na świeżym powietrzu dominuje już od kilku lat, ale teraz zaczynamy odczuwać ten odwrót.


Po dłuższym okresie przebywania wewnątrz, wyprowadzenie na zewnątrz i pełne zaangażowanie w naturę staje się głównym celem. Aby przyjąć styl życia na świeżym powietrzu, konsumenci preferują to, co najważniejsze i eliminują to, co zbędne. Funkcjonalność i trwałość wyznaczają kierunek projektowania. Produkty muszą być uniwersalne, a materiały muszą być odporne na warunki atmosferyczne, aby zaspokoić ten nowy rodzaj stylu życia: indoor-outdoor.
Wnętrza są pełne naturalnych faktur i materiałów. Zajęcia rekreacyjne, takie jak wędrówki, obserwacja ptaków i poszukiwanie pożywienia, mają wpływ na dom, ponieważ utylitarne detale zdobią meble i produkty. Zbierane i uprawiane materiały stają się pożądanymi dodatkami dekoracyjnymi.

Impress Decor Polska Sp. z o.o.
ul. Handlowa 1, 19-300 Ełk
www.impress.biz
Polska@impress.biz