Hybrydowa platforma eventowa – “HettichXperiencedays” 2021

Hybrydowa platforma eventowa – “HettichXperiencedays” 2021

To przełomowy moment w historii Hettich: Mimo pandemii, zamierza dotrzeć do wszystkich klientów i partnerów na całym świecie, organizując bezprecedensowy w branży, hybrydowy event 2021 roku – „HettichXperiencedays”.

Od czasu pandemii, planowanie udziału w jakichkolwiek targach z branży było utrudnione: czy gdzieś będzie nowy ‘lockdown’? Czy klienci nie będą chcieli lub mogli uczestniczyć w targach?

Dynamiczna platforma hybrydowa, zapewnia elastyczność!

Hettich ma odwagę wkroczyć na nowe obszary, a tym samym przyjemność bycia prekursorem. W przyszłym roku będzie pierwszą firmą z branży, która zorganizuje event, jakiego jeszcze nie było. Jako twórca platformy produktowej, Hettich zamierza przenieść jej zalety na to wydarzenie nowego formatu. Wszystkie komponenty mogą być połączone, w ramach jednej platformy.

Aczkolwiek tak długo, jak rozwój wydarzeń pozostaje nieprzewidywalny, głównym celem będzie zminimalizowanie ryzyka dla wszystkich partnerów rynkowych. “Dzięki naszym ‘HettichXperiencedays’, dajemy jasny komunikat na 2021”, oznajmia Hettich Managing Director Uwe Kreidel. “Ta nowa dynamiczna platforma eventowa jest rewolucyjna dla naszej branży. W niepewnych czasach, możemy zaoferować wszystkim uczestnikom dużą elastyczność i w ten sposób zmaksymalizować zasięg. Zapraszamy naszych klientów i partnerów na całym świecie do przyłączenia się do nas w 2021 roku – zapewniamy niezwykłe doświadczenia!“

Dłuższy czas trwania – eventy na całym świecie

Wydarzenia w ramach ‘HettichXperiencedays’ na całym świecie będą trwały kilka tygodni – od wiosny 2021 roku – jako całościowy program „hybrydowy”. Oprócz fizycznej prezentacji nowych produktów oraz możliwości zobaczenia show na miejscu, dostępnych będzie mnóstwo wirtualnych formatów z ekscytującymi występami na żywo. W 2021 roku będzie to atrakcyjna, nowoczesna formuła komunikacji informacji, inspiracji, różnorodnych elementów i form przekazu, w firmie Hettich na całym świecie. „Nasza nowa platforma eventowa zawiera obfitość atrakcyjnych modułów, które można łączyć na różne sposoby. Przy wsparciu międzynarodowych zespołów sprzedaży, możemy zaoferować zindywidualizowany program dla każdej grupy docelowej, przez cały czas trwania eventu.” – wyjaśnia Kreidel. „Pomimo Covid-19, daje nam to możliwość intensywnego zaangażowania w kontakt z naszymi klientami i partnerami ze wszystkich rynków regionalnych i zainspirowania ich naszymi rozwiązaniami – zarówno ‘offline’ na miejscu lub ‘online’, zgodnie z preferencjami.“

W ciągu kilku ostatnich miesięcy Hettich intensywnie pracował nad przygotowaniami do 2021 roku, a przed nimi jeszcze dużo pracy.

W firmie Hettich panuje prawdziwy duch optymizmu. Najwyższy czas odważyć się na nowe rzeczy! Kiedy, jeśli nie teraz?

~źródło/fot. Hettich