Meblarstwo - komponenty i technologie 12/2023

wydarzenia< 15 / Biuletyn Informacyjny OIGPM / grudzień 2023 najliczniej reprezentowani będą producenci mebli z Ukrainy i Turcji. Jak co roku, targom MEBLE POLSKA towarzyszyć będą biznesowe Targi Wnętrz HOME DECOR. Ich wystawcy w pawilonach 5A i 8 zaprezentują najnowsze kolekcje dekoracji stojących i ściennych, oświetlenia, tekstyliów, ceramiki, akcesoriów kuchennych i łazienkowych oraz innych elementów dekoracyjnych. Dla przedstawicieli salonów meblowych to dobra okazja do uzupełnienia asortymentu. Bezpłatny bilet Na stronie internetowej targów możliwa jest już rejestracja profesjonalnych zwiedzających. Dlaczego warto zarejestrować się online już teraz? Wcześniejsza rejestracja przez Internet pozwala nie tylko uniknąć kolejek przy wejściu na targi, ale także zaoszczędzić. Przedstawiciele branży meblarskiej zarejestrowani online do 31 stycznia 2024 roku, otrzymają bezpłatny bilet wstępu na targi. Po tym terminie koszt biletu dla profesjonalistów wynosić będzie 150 zł. – W ten sposób chcemy skłonić zwiedzających do wcześniejszego planowania pobytu i rozmów na targach, co pozwala organizatorom i wystawcom lepiej przygotować się do tego wydarzenia – wyjaśnia Józef Szyszka, dyrektor targów MEBLE POLSKA. Rośnie liczba zagranicznych producentów, którzy aktywnie jako wystawcy poszukują w Poznaniu klientów na globalnym rynku. Fot. Grupa MTP Jak co roku, targom MEBLE POLSKA towarzyszyć będą biznesowe Targi Wnętrz HOME DECOR. Fot. Grupa MTP Bilet dla profesjonalistów upoważnia do wielokrotnego wstępu na teren targów przez wszystkie dni ich trwania. Zainteresowanie udziałem w kontraktacjach meblowych w Poznaniu wśród profesjonalnych zwiedzających jest bardzo duże. Obok licznej grupy handlowców reprezentujących polskie sklepy handlowe, swoją obecność na poznańskich targach zapowiedzieli już przedstawiciele większości dużych europejskich grup zakupowych i sieci sklepów meblowych, a także wielu hurtowników mebli i handlowców internetowych z innych kontynentów. Globalna kampania promocyjna – Prowadzimy obecnie szeroko zakrojoną kampanię promocyjną na kluczowych rynkach dla rozwoju polskiego eksportu mebli. Dużą część naszego budżetu koncentrujemy na działaniach skierowanych na rynek amerykański, z którym wielu polskich producentów mebli wiąże ogromne nadzieje. Liczymy, że dzięki tej kampanii do Poznania w lutym przyjedzie jeszcze więcej kupców meblowych zza oceanu – mówi Józef Szyszka. W ostatniej edycji tego wydarzenia, która odbyła się w lutym 2023 roku, wzięło udział blisko 14 tys. osób z 71 krajów. 51 proc. odwiedzających stanowili kupcy mebli z zagranicy. Organizator – Grupa MTP – spodziewa się w przyszłym roku podobnych wyników.

RkJQdWJsaXNoZXIy NzIxMjcz