Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych

Nowe możliwości dla polskich firm na rynkach zagranicznych

16 maja 2024 r. w Warszawie odbędzie konferencja Cross-Border E-commerce. Wydarzenie jest skierowane do przedsiębiorstw, które chcą rozwijać swoją obecność na międzynarodowych rynkach poprzez sprzedaż online. Uczestnictwo w konferencji dla firm posiadających sklepy internetowe jest bezpłatne, jednak liczba miejsc jest ograniczona, dlatego warto zarejestrować się już teraz.

Konferencja Cross-Border E-commerce będzie poświęcona różnym aspektom handlu transgranicznego. Goście wydarzenia będą mieli okazję uczestniczyć w inspirujących wykładach i panelach dyskusyjnych, na których dowiedzą się, jak wykorzystać handel internetowy do zdobycia nowych rynków oraz jak rozwijać działalność na skalę międzynarodową.

Uczestnicy konferencji dowiedzą się m.in.:  w jaki sposób stworzyć skuteczną strategię cross-border e-commerce, jak wygląda specyfika sprzedaży internetowej na poszczególnych rynkach oraz jak dopasować doświadczenie zakupowe do oczekiwań klientów w różnych krajach. Eksperci udzielą wskazówek, jak osiągnąć sukces na danym rynku, począwszy od efektywnej komunikacji z klientami, przez sprawną logistykę, po optymalną obsługę zwrotów. Zaprezentują również historie sukcesu różnych marek na międzynarodowych rynkach.

Na Cross-Border E-commerce nie zabraknie również strefy wystawienniczej, gdzie będzie można porozmawiać z przedstawicielami firm, które oferują narzędzia wspierające e-commerce na rynkach zagranicznych, a także skonsultować swój przypadek biznesowy z ekspertami. Specjaliści będą pomagali w dopasowaniu najbardziej skutecznych strategii do indywidualnych potrzeb danego przedsiębiorstwa.

Konferencja skierowana jest głównie do dyrektorów i specjalistów e-commerce, menedżerów eksportu, sprzedaży i marketingu, a także prezesów i właścicieli firm sprzedających online na rynkach zagranicznych.

Więcej informacji, rejestracja na stronie: www.crossborder.edu.pl

Patronatem Honorowym objęły konferencję: Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Związek Przedsiębiorców Przemysłu Mody Lewiatan, PIOT Związek Pracodawców Przemysłu Odzieżowego i Tekstylnego, Polska Izba Przemysłu Skórzanego

Partnerzy: Ergonode, AtomStore, Merce, Salesupply, Custommerce

Organizator: Promedia Jerzy Osika

~materiały prasowe