E-commerce w branży Home & Garden

E-commerce w branży Home & Garden

Jak zwiększyć sprzedaż internetową w branży dom i ogród w kraju i za granicą? Będzie się o tym można przekonać podczas całodniowego wydarzenia Home & Garden Congress, które odbędzie się 13 marca w Warszawie.

Na całodniowym wydarzeniu Home & Garden Congress eksperci od e-commerce zaprezentują najlepsze rozwiązania dla firm, które sprzedają on-line: artykuły gospodarstwa domowego, meble, dekoracje, tekstylia domowe, oświetlenie i inne produkty dla domu lub ogrodu. Udział w kongresie dla przedstawicieli sektora dom i ogród bezpłatny.

Podczas kongresu uczestnicy zyskają mnóstwo podpowiedzi, jak rozwijać e-commerce w branży dom i ogród oraz poznają przykładowe wdrożenia w firmach z sektora wnętrzarskiego. Będzie to okazja do uczestnictwa aż w dziesięciu wykładach i panelu dyskusyjnym, a także skonsultowania swoich indywidualnych przypadków z ekspertami na ich stoiskach informacyjnych. Przerwy networkingowe umożliwią dodatkowo budowanie sieci kontaktów przydatnych w rozwoju biznesu.

Kongres rozpoczyna się o godzinie 10:00, a w programie przewidziano wykłady doświadczonych we wdrażaniu e-commerce praktyków: Agnieszka Lipka, New Bussines Manager, Gabriela Gil, Marketing Manager ds. B2B i programu partnerskiego w AtomStore; Paweł Jaskuła, Menedżer ds. Rozwoju Biznesu, Ergonode; Maja Kubiak, Deputy Sales Director, Trust Mate; Andrzej Rudko, Business Development Manager, Packeta Poland; Sławomir Spyra, Head of Communications, merce.com; Wojciech Szymański, Prezes Zarządu, Ideo Force; Dawid Fucia, Head of Sales, edrone; Bartłomiej Piątkowski – Chief Technical Officer, Amzteam.pro; Marcin Lipiec, Head of Business Development, Ideo; Łukasz Wójcik, Marketplace Manager, Black Red White; Natalia Trzewik, Business Development Executive, Alsendo

Zwieńczeniem wydarzenia będzie panel ekspercki pt. „Skuteczny e-commerce w branży dom i ogród. Nowe wyzwania. Nowe rozwiązana”, który będzie moderowany przez Jerzego Osikę, prezesa Promedia.  

Udział w kongresie dla firm z sektora dom i ogród jest bezpłatny po uprzedniej rejestracji i akceptacji przez organizatora. Obowiązuje limit miejsc. Patronat honorowy nad wydarzeniem objęła Ogólnopolska Izba Gospodarcza Producentów Mebli.

~materiały prasowe