Najbardziej międzynarodowe targi mebli w Polsce

Najbardziej międzynarodowe targi mebli w Polsce

Kupcy z ponad 70 krajów zapowiedzieli swój udział w największych w Europie Środkowo-Wschodniej międzynarodowych kontraktacjach meblowych MEBLE POLSKA. Kolejna edycja tych wydarzeń odbędzie się od 20 do 23 lutego 2024 roku w Poznaniu. Handlowcy z całego świata będą mieli okazję zapoznać się z najnowszymi kolekcjami ponad 250 firm z 15 krajów.

Największa ekspozycja polskich mebli

Targi MEBLE POLSKA to największa na świecie prezentacja oferty polskiego przemysłu meblarskiego a zarazem jedno z najskuteczniejszych narzędzi promocji eksportu polskich mebli.  Zakres tematyczny targów obejmie produkty ze wszystkich segmentów cenowych: meble tapicerowane, meble skrzyniowe z płyty meblowej oraz z litego drewna, krzesła i stoły oraz materace.

Tegoroczna ekspozycja zajmie około 60.000 mkw. Swoją ofertę zaprezentują czołowi polscy producenci mebli. Ale nie tylko polskie meble można będzie zobaczyć w pawilonach. Od kilku lat rośnie liczba zagranicznych producentów, którzy aktywnie jako wystawcy poszukują w Poznaniu klientów na globalnym rynku. W tym roku swoją ofertę zaprezentują tu firmy meblowe z Chin, Czech, Danii, Holandii, Litwy, Łotwy, Mołdawii, Niemiec, Rumunii, Serbii, Słowacji, Turcji, Ukrainy i Uzbekistanu. Ponownie duże grupowe wystąpienie narodowe organizuje Ukraińskie Stowarzyszenie Producentów Mebli.

Jak co roku Targom MEBLE POLSKA towarzyszyć będą biznesowe Targi Wnętrz HOME DECOR. Na ekspozycji  zobaczyć będzie można nowe kolekcje dekoracji stojących i ściennych, oświetlenia, tekstyliów, ceramiki oraz innych elementów dekoracyjnych.

Kupcy z ponad 70 krajów

Od momentu zmiany w 2010 roku formuły poznańskich targów meblowych na stricte biznesową liczba kupców meblowych odwiedzających to wydarzenie nieustannie rośnie. Jednocześnie rozszerza się lista krajów, z których pochodzą zwiedzający. To efekt szeroko zakrojonej, globalnej kampanii prowadzonej przez Grupę MTP promującej zarówno targi MEBLE POLSKA, jak i polski przemysł meblowy.

Skutkiem tych działań jest ogromne zainteresowanie kupców meblowych udziałem w poznańskich kontraktacjach. Statystycznie co drugi zwiedzający te targi pochodzi z zagranicy.

Do tej pory swój udział w edycji 2024 potwierdzili kupcy z ponad 70 krajów. Oprócz przedstawicieli grup zakupowych i sieci meblowych z Europy czy Ameryki Północnej w systemie zarejestrowali się zwiedzający z wielu egzotycznych rynków jak: Algieria, Arabia Saudyjska, Chiny, Ghana, Indie, Izrael, Kenia, Liban, Mali, Mauritius, Nigeria, Senegal, Togo czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.

Szkolenia dla handlowców

Ekspozycji towarzyszyć będzie interesujący program wydarzeń przygotowany we współpracy z Ogólnopolską Izbą Gospodarczą Producentów Mebli oraz innymi partnerami branżowymi.  Jeden z bloków tematycznych przeznaczonych dla handlowców z branży meblowej poświęcony będzie efektywnemu rozwijaniu sklepu meblowego. Tematyka prelekcji dotyczyć będzie między innymi także kierunków i perspektyw rozwoju rynku mebli, trendów handlowych w branży meblowej, budowania marki oraz strategii ekspansji handlowej na rynki zagraniczne.

Scena INSPIRACJE

W pawilonie HOME DECOR w dniach 21 i 22 lutego zapraszamy na SCENĘ INSPIRACJE. Na zwiedzających czekać będzie tu garść solidnej wiedzy oraz topowe, ale nieoczywiste nazwiska związane z polskim wzornictwem i marketingiem wnętrzarskim. Wydarzenie kierowane jest zarówno do projektantów i architektów wnętrz, jak i handlowców, producentów i dystrybutorów związanych z branżą wnętrzarską.

Pierwszego dnia zastanowimy się wspólnie, czy rozwój sztucznej inteligencji doprowadzi do rewolucyjnych zmian w branży wnętrzarskiej. Omówimy także największe wyzwania związane z urządzaniem wnętrz w Polsce w 2024 roku. Dyskutować będziemy również o sztuce dobierania dekoracji do ponadczasowych wnętrz.

Drugi dzień na scenie INSPIRACJE poświęcony będzie polskiemu designowi. Przedstawimy mocne strony polskiej branży projektowej. Przeprowadzimy przegląd najciekawszych realizacji i pokażemy, że polskie wzornictwo tworzy wyjątkowe wnętrza. Zastanowimy się też nad strategią promocji polskiego biznesu wnętrzarskiego za granicą. Przejrzymy sprawdzone dotąd stosowane sposoby i nowe możliwość, jakie się pojawiają.

Więcej informacji: www.meblepolska.pl

~artykuł promocyjny