Setki osób, które odwiedziły targowe stoisko REJS pozwalają uznać udział w niej za absolutnie udany. Ale praca wcale się jeszcze nie kończy! Teraz czas na wdrożenie nowości i opracowanie kolejnych innowacyjnych rozwiązań. Co firma REJS pokazała w Nadarzynie? I nad czym pracuje obecnie?
Tegoroczna edycja targów Warsaw Home spełniła wszelkie oczekiwania. Dowodzą tego statystyki: ponad 53 tysięcy odwiedzających: architektów, projektantów i koneserów dobrego designu, setki wystawców z 46 krajów, tysiące pięknych form i produktów… W Nadarzynie od 7 do 10 listopada było co oglądać!
Duże zainteresowanie budziła również spektakularna ekspozycja firmy REJS.
Rozwiązania do każdego wnętrza
W hali D, na ponad 300 mkw. marka REJS pokazała rozwiązania do wszystkich wnętrz domu: od kuchni, poprzez spiżarnię, garderobę, pralnię i łazienkę aż po salon, sypialnię i biuro. Obok rozwiązań doskonale znanych jak np. szuflady Ultra Box, systemy Maxima czy Variant MULTI, w świetnie zaprojektowanych strefach tematycznych prezentowane były też nowości. A wśród nich m.in. wkrótce dostępne: Corner Space Plus, Cargo Maxi oraz Cargo Maxi Space DUO z linii Maxima PURO.
Uwagę budziły szuflady z automatycznym wysuwem, które sprawdzają się zarówno w garderobach, jak i kuchniach, a także systemy do organizacji szuflad. Projektanci niezmiennie zainteresowani byli systemami ułatwiającymi codzienną pracę m.in. elektrycznie regulowanymi stelażami biurek FUTURO, wysuwanymi z blatu zasilaczami Elektrima, a także systemami do segregacji odpadów i do szaf gospodarczych House Master.
Na specjalnych ekspozytorach z bliska oglądać można było uchwyty, nóżki meblowe, a także sprawdzać komfort ruchu oferowany przez zawiasy i prowadnice. Do zabawy światłem zapraszała strefa systemów oświetleniowych, szuflady przyciągały wzrok systemami wewnętrznej organizacji. Projektanci z uwagą oglądali również ofertę komponentów meblowych brandu Dekores – blaty, fronty, konglomeraty i płyty marek: Krion, XTONE, Formica, AGT, Panmar Wood.
Nowe pomysły i innowacje
Olbrzymie zainteresowanie budziła targowa Strefa Koncept REJS, czyli miejsce, w którym zaprezentowano prototypy jeszcze nie wprowadzone do produkcji. Znalazły się tu m.in. ułatwiające dostęp do produktów znajdujących się na wyższych półkach windy do szafek górnych, a także innowacyjne Cargo Maxi Spin. Ten ostatni wielopoziomowy stelaż, można jednocześnie wysunąć i obrócić o 180 stopni, a tym samym ułatwić sobie dostęp do rzeczy schowanych w głębi szafki.
Niespodzianką była Strefa Tapicerowana. Choć akcesoria i komponenty do produkcji łóżek, foteli i sof w ofercie REJS dostępne są od lat, teraz prezentowane były w nowej odsłonie. Udoskonalone wykończenia i funkcjonalności zachwyciły oglądających szukających rozwiązań wpisujących się w aktualne trendy wzornicze.
W aktualnych trendach i dobrych relacjach
Ale oferta produktowa, stanowiła tylko część ekspozycji i zadań zespołu REJS. Równie ważne były spotkania i rozmowy – to one stanowiły jak zawsze prawdziwe clou targów Warsaw Home. Na setki osób, które zdecydowały się odwiedzić stoisko firmy, czekali profesjonalni doradcy.
– Z wieloma tegorocznymi gośćmi znamy się doskonale od lat. Wielu z przyjemnością przywitaliśmy po raz pierwszy. Niezmiennie bardzo nas cieszy zainteresowanie naszą ofertą. Każda wskazówka dotycząca produktów i konkretnych rozwiązań, ale również współpracy z nami czy jakości obsługi w punktach handlowych jest dla nas na wagę złota. – powiedziała Joanna Posadzy, Dyrektor Marketingu REJS. – Między innymi dlatego, to podczas Warsaw Home co roku prezentujemy nasze Trendbooki. Tak było i teraz. Debiutujący Trendbook 2023/2024, zawarte w nim inspiracje i pomysły są świetnym punktem wyjścia do rozmów, co jeszcze możemy zrobić, by spełnić oczekiwania i potrzeby współczesnych klientów. A właśnie to ostatecznie jest naszym głównym celem. – dodaje Joanna Posadzy.
~materiały prasowe