Showroom Impress Polska gotowy na przyjęcie gości

Showroom Impress Polska gotowy na przyjęcie gości

Nowo otwarty showroom firmy Impress zlokalizowany w Ełku to przestrzeń inspiracji i wspólnej refleksji, dlatego przedstawiciele firmy z niecierpliwością oczekują na wyjątkowych gości.

Koncepcja salonu w Ełku nawiązuje do sprawdzonej już formy w siedzibie Impress w niemieckim Aschaffenburgu, co oznacza, że elementami składowymi jest pięć trendów, mających swoje własne symboliczne bryły i kontekst otoczenia.

Fot. Impress

– Chcemy, jak zwykle, skupić się na naszych klientach i zrobić na nich głębokie wrażenie. Duch naszych czasów przejawia się tutaj w bardzo realny sposób – mówi Sascha Kostros, Head of Decor Management.

ECOTROPOLIS

To trend, który wita gości na piętrze. To jedyny trend, który jest wydzielony z głównej przestrzeni showroomu, dając podpowiedź, co jest dalej. Jest to również przestrzeń, w której można usiąść i odpocząć na stopniach pełnych poduszek.

Założeniem było, aby nowy showroom był funkcjonalny nie tylko pod względem reprezentacyjnym. Ostatecznie dokonano podziału przestrzeni, aby można było prowadzić osobne spotkania oraz aby goście i pracownicy Impressu mogli czuć się komfortowo, stąd kantyna została oddzielona od showroomu. Główna przestrzeń showroomu ma teraz dwie części.

REIMAGINED RURAL/MODERN ROMANTICS

To sfera, która pełni rolę przestrzeni społecznej, gdzie odwiedzający mogą napić się kawy, obcować z naturą, usiąść i zrelaksować się oraz porozmawiać o designie w ogóle. To wszystko jest związane z samymi trendami.

Fot. Impress

HYBRID REALITIES/REFRAMING RITUALS

To część showroomu, która jest typową przestrzenią warsztatową, gdzie odbywają się dalsze oceny i procesy decyzyjne. Jest to również przestrzeń, w której prezentowane są materiały cyfrowe wraz z najnowszymi osiągnięciami wizualnymi, jak spacery 3D, rendery, animacje itp.

Poznać się bliżej Nowy showroom Impress Polska będzie podejmować gości, między innymi aby przedstawić koncepcję UCHRONIA, będzie miejscem prowadzenia prezentacji w celu zaspokojenia potrzeb klientów, ale także zapewnienia kontekstu i wiedzy o branży i produktach. W ten sposób klienci Impress poznają skalę doświadczenia firmy, która liczy już 94 lata w branży i zrozumieją złożoność procesu, a efektem tych spotkań będzie lepsza codzienna komunikacja i wzajemne zrozumienie.

~artykuł promocyjny