Nowy standard obsługi klienta

Nowy standard obsługi klienta

Korzystna ochrona pogwarancyjna, która zapewnia przewidywalne koszty napraw narzędzi.

MAX 360 Festool to nowy sposób kontrolowania kosztów stosowanych narzędzi, wprowadzony od początku stycznia przez firmę Festool.

– Wychodząc poza tradycyjny model, innowacyjna usługa MAX 360 zapewnia użytkownikom trzyletnią ochronę po upływie gwarancji all-inclusive w łatwym do przewidzenia budżecie – mówi Paulina Wróbel, dyrektor marketingu w Festool Polska. – Koszt naprawy narzędzia nie przekroczy bowiem 360 zł netto. Zapewnia to bezpieczeństwo finansowe oraz wydłużenie utrzymania narzędzi w pełnej sprawności. Dzięki temu użytkownicy narzędzi Festool otrzymują nawet 6 lat kompleksowego wsparcia.

Jedynym warunkiem skorzystania z MAX 360 jest zarejestrowanie narzędzia do gwarancji all-inclusive w ciągu 30 dni od daty zakupu. Po upływie trzech lat od tego czasu zaczyna obowiązywać usługa MAX 360 na kolejne 3 lata.

Festool zadbał również o klientów, którzy kupili narzędzia wcześniej, nawet te, których okres gwarancyjny już minął. Wszyscy, którym od momentu wygaśnięcia gwarancji all-inclusive na narzędzie nie upłynęły 3 lata, mogą teraz skorzystać z programu MAX 360.

– Oznacza to, że jeśli narzędzie zostało zakupione i zarejestrowane w kwietniu 2018 roku, a gwarancja zakończyła się w kwietniu 2021 roku, użytkownicy wciąż mogą skorzystać z usługi MAX 360 do kwietnia 2024 roku. Do tego czasu opłata za serwis i każdą naprawę nie przekroczy 360 zł netto – tłumaczy Paulina Wróbel.

Aby skorzystać z usługi MAX 360, wystarczy zlecić naprawę online poprzez konto MyFestool. Usługa jest dostępna tylko na terenie Polski i może być ograniczona czasowo.

– Często spotykamy się z przekonaniem, że lepiej jest zakupić budżetowe narzędzie i szybko je wymienić niż inwestować w profesjonalny sprzęt – komentuje dyrektor marketingu. – Ta opinia skutkuje nie tylko szkodą dla środowiska, ale przede wszystkim stratami dla klientów. W Festool każdego dnia stawiamy czoła nowym wyzwaniom i wyznaczamy sobie nowe cele, aby poprawić wyniki w zakresie jakości, zadowolenia użytkowników naszych narzędzi, a także w zakresie ochrony środowiska. MAX 360 to odpowiedź na obawy i wątpliwości. Jesteśmy przekonani, że warto postawić na wysoką jakość narzędzi i zapewnić klientom pewność finansową oraz jeszcze bardziej wydłużyć okres eksploatacji narzędzi. To krok w kierunku zrównoważonego podejścia do korzystania z elektronarzędzi. Marka premium nie oznacza bowiem wysokich kosztów obsługi.

Nowa usługa to kolejny krok w strategii Festool Polska, której celem jest dostarczanie najwyższej jakości narzędzi oraz kreowanie świadomości klientów na temat długoterminowych korzyści wynikających z inwestycji w solidny sprzęt i kompleksową ochronę.

MAX 360 pomaga zarządzać kosztami narzędzi bez obniżania funkcjonalności i jakości. Oferując przewidywalny i przystępny koszt naprawy, Festool zapewnia użytkownikom pewność, że wysokiej jakości narzędzia będą nadal przynosić korzyści bez nadmiernego obciążenia finansowego.

Dzięki ofercie MAX 360 dystrybutorzy dają klientom pewność, że inwestycja w narzędzia marki Festool to nie tylko zakup, ale również długoletnia opieka i wsparcie. Ta usługa ustanawia standardy w branży i umożliwia rzemieślnikom efektywną, sprawną i szybką pracę.

~bej