Korzystna ochrona pogwarancyjna, która zapewnia przewidywalne koszty napraw narzędzi.
MAX 360 Festool to nowy sposób kontrolowania kosztów stosowanych narzędzi, wprowadzony od początku stycznia przez firmę Festool.
– Wychodząc poza tradycyjny model, innowacyjna usługa MAX 360 zapewnia użytkownikom trzyletnią ochronę po upływie gwarancji all-inclusive w łatwym do przewidzenia budżecie – mówi Paulina Wróbel, dyrektor marketingu w Festool Polska. – Koszt naprawy narzędzia nie przekroczy bowiem 360 zł netto. Zapewnia to bezpieczeństwo finansowe oraz wydłużenie utrzymania narzędzi w pełnej sprawności. Dzięki temu użytkownicy narzędzi Festool otrzymują nawet 6 lat kompleksowego wsparcia.
Jedynym warunkiem skorzystania z MAX 360 jest zarejestrowanie narzędzia do gwarancji all-inclusive w ciągu 30 dni od daty zakupu. Po upływie trzech lat od tego czasu zaczyna obowiązywać usługa MAX 360 na kolejne 3 lata.
Festool zadbał również o klientów, którzy kupili narzędzia wcześniej, nawet te, których okres gwarancyjny już minął. Wszyscy, którym od momentu wygaśnięcia gwarancji all-inclusive na narzędzie nie upłynęły 3 lata, mogą teraz skorzystać z programu MAX 360.
– Oznacza to, że jeśli narzędzie zostało zakupione i zarejestrowane w kwietniu 2018 roku, a gwarancja zakończyła się w kwietniu 2021 roku, użytkownicy wciąż mogą skorzystać z usługi MAX 360 do kwietnia 2024 roku. Do tego czasu opłata za serwis i każdą naprawę nie przekroczy 360 zł netto – tłumaczy Paulina Wróbel.
Aby skorzystać z usługi MAX 360, wystarczy zlecić naprawę online poprzez konto MyFestool. Usługa jest dostępna tylko na terenie Polski i może być ograniczona czasowo.
– Często spotykamy się z przekonaniem, że lepiej jest zakupić budżetowe narzędzie i szybko je wymienić niż inwestować w profesjonalny sprzęt – komentuje dyrektor marketingu. – Ta opinia skutkuje nie tylko szkodą dla środowiska, ale przede wszystkim stratami dla klientów. W Festool każdego dnia stawiamy czoła nowym wyzwaniom i wyznaczamy sobie nowe cele, aby poprawić wyniki w zakresie jakości, zadowolenia użytkowników naszych narzędzi, a także w zakresie ochrony środowiska. MAX 360 to odpowiedź na obawy i wątpliwości. Jesteśmy przekonani, że warto postawić na wysoką jakość narzędzi i zapewnić klientom pewność finansową oraz jeszcze bardziej wydłużyć okres eksploatacji narzędzi. To krok w kierunku zrównoważonego podejścia do korzystania z elektronarzędzi. Marka premium nie oznacza bowiem wysokich kosztów obsługi.
Nowa usługa to kolejny krok w strategii Festool Polska, której celem jest dostarczanie najwyższej jakości narzędzi oraz kreowanie świadomości klientów na temat długoterminowych korzyści wynikających z inwestycji w solidny sprzęt i kompleksową ochronę.
MAX 360 pomaga zarządzać kosztami narzędzi bez obniżania funkcjonalności i jakości. Oferując przewidywalny i przystępny koszt naprawy, Festool zapewnia użytkownikom pewność, że wysokiej jakości narzędzia będą nadal przynosić korzyści bez nadmiernego obciążenia finansowego.
Dzięki ofercie MAX 360 dystrybutorzy dają klientom pewność, że inwestycja w narzędzia marki Festool to nie tylko zakup, ale również długoletnia opieka i wsparcie. Ta usługa ustanawia standardy w branży i umożliwia rzemieślnikom efektywną, sprawną i szybką pracę.
~bej