Salvamac Group i przyjaciele na Lignie

Salvamac Group i przyjaciele na Lignie

Stoisko polsko-włoskiej firmy Salvamac Group przyciągnęło rzesze zwiedzających zainteresowanych optymalizacją cięcia drewna. Targi Ligna 2023 były okazją do zaprezentowania nie tylko flagowych produktów czy nowości, ale również nowego konceptu firmy pod hasłem „I feel wood”, a także nowej marki „WoodWe”, będącej wspólnym projektem z partnerami Salvamac.

Pierwsze wrażenia po zakończeniu targów Ligna w Hanowerze są dla polsko-włoskiej firmy Salvamac bardzo pozytywne. Wyrazem tego niech będą słowa właścicieli – Ziemowita Dołkowskiego i Christiana Salvadora, którzy z radością mówią: „Jesteśmy szczęśliwi”. Cóż zatem można dodać więcej?

Długo oczekiwane targi były przede wszystkim okazją do zaprezentowania tego, nad czym firma pracowała od kilku miesięcy. Premierę w Hanowerze miała nowa linia pilarek Legend. W jej skład wchodzą cztery modele z piłami o średnicach 400, 500, 550 i 600 mm, wyposażone w sprawdzony i niezawodny Salvastop. To elektroniczne urządzenie pozycjonujące przekształca pilarki Salvamac w prawdziwe centra tnące, sterowane numerycznie, dzięki czemu operacje cięcia są niezwykle proste i szybkie, a dane dostępne są dla oprogramowania firmowego, urządzeń, drukarek etykiet lub czytników kodów kreskowych. Urządzenie to jest szczególnie przydatne do automatyzacji faz cięcia, ale także do wszystkich innych operacji, które mogą być wykonywane na pilarkach Salvamac.

Nowością na targach była również maszyna z serii Top – Ultracut 7000, która została zaprojektowana i zbudowana do szczególnie ciężkich prac. Dedykowana ona jest do cięcia najtwardszych gatunków drewna, do tartaków, w branży opakowań i wszędzie tam, gdzie jest konieczność zapewnienia dużej mocy i wydajności cięcia, również dzięki pile o średnicy 700 mm, która gwarantuje precyzyjne cięcie elementów o przekroju do 450 x 120 mm.

Na Lignie nie zabrakło również flagowej maszyny Salvamac, czyli optymalizerki SalvaPush_2000, która może być wyposażona w specjalne agregaty, dzięki czemu maszyna ta nadaje się do wszelkiego typu zastosowań.

Wśród produktów działu Air&Painting, które zostały zaprezentowane w Hanowerze, znalazła się nowa wersja Voyagera, filtra podciśnieniowego z wkładami filtrującymi o dużej pojemności, wyposażonego w sterowanie za pomocą ekranu dotykowego, umożliwiającego zarządzanie nim, uwzględniając oszczędność energii. Jest to efekt starannego procesu inżynieryjnego, który uczynił go jeszcze bardziej skutecznym i ekologicznym.

Oprócz autorskich rozwiązań, na stoisku Salvamac Group można było się zapoznać z ofertą partnerów firmy. Bo to właśnie umocnienie swoich relacji z partnerami biznesowymi, w ramach dobrze funkcjonującej sieci, jest bardzo ważnym aspektem udziału w targach.

– Współpraca, partnerstwo, dzielenie się, dziś procentuje tym, że stajemy się prawdziwą „całością”, grupą firm współpracujących ze sobą, aby zagwarantować profesjonalistom z branży drewna litego kompleksowe rozwiązania – mówią przedstawiciele Salvamac Group.

Wyrazem tej idei jest marka „WoodWe”, która miała swoją premierę właśnie w Hanowerze. Jest to rodzaj „parasola”, który wyraża plany Salvamaca i wzmacnia istniejącą współpracę z różnymi przedsiębiorstwami operującymi w świecie drewna litego, takimi jak firma Incoplan – produkująca suszarnie do drewna, Sia – systemy odpylania, Paoletti – maszyny do klejenia i łączenia drewna, Visionmek – oferująca produkty dla stolarki metalowej, Awom i VF Group – świadczące usługi również w tym sektorze.

I feel wood

To nie przypadek, że mottem wybranym przez Salvamac na targi Ligna było „I feel wood”. Hasło pełne wigoru i optymizmu wyraża ścieżkę rozwoju włosko-polskiej firmy i jej podejście w biznesie. Motto to nawiązuje również do słowa „feeling”, rozumianego jako zmysłowość, którą oferuje drewno lite. Jest równocześnie fundamentem, na którym Salvamac zbudował swoją markę, opartą na bazie prawie trzydziestoletniego doświadczenia założycieli firmy w zakresie obróbki drewna.

Radość, którą wyraża motto przewodnie targowego wystąpienia Salvamac Group, udzielała się wszystkim odwiedzającym stoisko polsko-włoskiej firmy.

Bo dla jej właścicieli sukcesem nie były tylko duża sprzedaż, ale przede wszystkim możliwość spotkania z klientami i zacieśnienia relacji. – Lignę 2023 możemy podsumować kilkoma słowami: świetne targi, dużo sprzedaży, pokazy innowacji, a przede wszystkim liczne odwiedziny naszych klientów i przyjaciół – mówią przedstawiciele Salvamac Group.

~gac